Joogaa Lappeenrannassa – Nettisivujen rakentaminen & yritysilmeen suunnitteleminen

https://pinjasointu.fi

Pinja Sointu on hyvinvoinnin yritys, joka tarjoaa joogaa, äänimaljahoitoja, rumpurentoutuksia sekä hyvinvointipäiviä Imatralla ja Lappeenrannassa. Yritys on pyörinyt jo muutamia vuosia, mutta siirtymä nettiin oli loogista reagointia nykypäivänä.

Kotisivut jooga-alan yritykselle

Sivuston & brändin rakentaminen lyhyesti

  • Sivuilla 8 yksittäistä sivua
  • Sivuille asennettiin yhteydenottolomake ja SSL-salaus
  • Sivuille yhdistettiin sosiaalinen media, Google Analytics ja sitemap.xml
  • Brändille suunniteltiin väripaletti ja typografia sekä jokainen sivu räätälöitiin yksilölliseksi (visuaalit eroavat)
  • Sivuille lisättiin valokuvaajan ottamat kuvat – niiden koot muokattiin ja ne optimoitiin
  • Koko sivusto mobiilioptimoitiin
  • Google My Business -tili avattiin

Yrityksen palvelut tarjoavat rentoutusta ja hyvinvointia, joten kotisivujenkin pitää olla samoilla linjoilla

Kyseisen yrityksen missio on tuottaa hyvää mieltä asiakkailleen palveluidensa välityksellä. Tästä tunnelmasta saa helposti kiinni vaikkapa Pinja Soinnun äänimaljatunnilla, mutta entäs nettisivuilla? Prosessi lähtee liikkeelle jo siitä kun kävijä astuu ensimmäisen kerran verkkosivuille. Näin onkin tärkeää, että yrityksen imago netissä vastaa yrityksen imagoa muualla. Näin uudetkin asiakkaat pystyvät luottamaan palveluntarjoajaansa, vaikka eivät olisi kasvotusten nähneetkään. 

Asiakaspalaute

“Todella hyvältä näyttää!  Oot kyllä tavoittanut juuri sitä, mitä haettiin 😍“

”Kiitos siulle ihan todella paljon, miten paljon olet nähnyt vaivaa näiden sivujen eteen. Arvostan sitä todella ja siun visuaalista näkemystä! Kiitos!”

Väreillä ja kuvilla erotutaan massasta

Yrityksen brändille suunniteltiin väripaletti. Inspiraationa oli seesteinen luonto, muutama maalaus ja kuvia äänimaljoista. Näistä poimittiin tarvittavat värikoodit.

Lopullinen väripaletti koostuu kultaisen keltaisesta, tummansinisestä sekä tummemman ja kirkkaamman turkoosista.

Typografia eli fontit ovat persoonalliset, mutta silti selkeät ja helppolukuiset.

Yrityksellä oli jo valmiiksi logo, jossa on mandala-kuvio.

Asiakaspalaute

“Sait heti kiinni, millaista visuaalista ilmettä lähdetään hakemaan. Nopeat vastaukset ja korjaukset. Opastus ja kärsivällisyys.”

“Jasmiina on todella taitava sivujen visuaalisen ilmeen rakentamisessa sekä hahmottamaan asiakkaan tarpeet. Hänen kanssaan on helppoa ja sujuvaa työskennellä. Voin suositella lämpimästi hänen palvelujaan.”

Luonto, seesteisyys ja yksilöllisyys osana sivustoa

Valokuvat ovat yksi sivujen tärkeimmistä visuaalisista elementeistä. Ne tuovat yrityksen persoonaa esille ja erottavat massasta.

Valokuvat otettiin kauniissa keväisessä ja kesäisessä Suomen luonnossa. Mukana metsää ja vesistöä. Värikkyyttä ja raikkautta tuo kirkas päivänvalo, vaatteet sekä erilaiset asusteet.

Nettisivuilla kuvat ovat keskiössä ja niinpä ne näkyvät suurena sivuilla.

Sivuston koko ja sisältö

Sivustolle rakennettiin yhteensä 8 sivua eli projektikokonaisuutena tämä sivusto on aika normaali. Yksittäiset sivut ovat räätälöidyt niiden sisällölle eikä sama visuaalisuus toistu monilla sivuilla. Sisällön asiakas kirjoitti itse sisältöoppaan ja tekijän opastuksella.

Haluatko sinäkin uudistaa nettisivujasi tai saada uuden visuaalisen ilmeen? Ole yhteydessä!

Ota yhteyttä Takaisin portfolioon